onsdag 21 oktober 2009

solen skiner...


..dessa underbara blommor köpte jag på loppis i sommar..inget jätte klipp men jag tyckte bara att dom va underbara..tjejen ursäktade sig så för att dom inte var upputsade, inte mig emot sa jag bara..hihi..gillar dem bättre såhär!!!

Ljuskoppen kommer från Affari....

..ja idag skiner faktiskt solen lite grann...det kan vi behöva.. Här har nämligen Herr förkyldning kommit o hälsat på..Inte alls kul o särskilt inte för lilla Vera.. Men men det finns inte så mycket o göra mer än att mysa o ta det lugnt...det gör vi idag..:)
Igår hade vi en jätte härlig dag på stan med en tjejkompis..Lunchade, kollade igenom affärena o sen fikade vi...jätte härligt!!! O givetvis kollade vi in Vintage kollektionen för kappahl..hm..blev nog lite besviken..tycke nog att den va bättre förra gången..
men ett plagg fick följa med hem..visar en annan dag..:)
Nehe nu ska jag återgå till myset...Hoppas att ni får en bra dag!!

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Dom skall ju vara sådär oputsade - att inte folk förstår sig på shabby ;-)

Vilka ljuvliga strumpor du fått!

Kram Maud

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Jag hör att "herr förkylning" varit på besök hos er också...förstår inte hur han hinner med alla..hihi..

Silver skall absolut se ut som så...

Ha det gott med lilla Vera idag!!

Kraam Sanne!

Karin Lindström sa...

Hej!

Tack för din rara kommmentar hos mig! Så fint ni bor, och jag kan inte annat än beundra den vackra brudbuketten du gjort. Vilket jobb. Jag förstod också att du ordnade dukningen till bröllopet, det måste blivit väldigt vackert!

Varmt välkommen till baka till min blogg och jag kikar gärna tillbaka till dig och inspireras!

Kram
Karin

Photo by Maria sa...

Hoppas ni har och har haft en mysig dag med just mycket mys trots förkylning..

Blommorna är jättefina..

Kram
Mia

Hannis sa...

Nog tycker jag att blommorna var ett klipp!
Snygga i färgen.
Och ljuskoppen från Affari...
Dom har mycket fint dom!

Kram Hannis