tisdag 22 februari 2011

Det sägs...


...Ja, det sägs att till helgen kommer Våren...
Vad tror ni?!

Jag vågar minsan inte tro något, men allt hoppas jag!!
O jag hoppas att Vintern tar den här räliga förkyldningen med sig
när den far...
Ja, både Vintern o Förkyldningen har totalt tagit musten ur oss...
Nu vill vi ha vår, friska Barn o massor av Energi!!




När vintern gjorde sitt intåg, ja o allt där till med vantar mössor o strumpor,
fick jag spratt..!!
En byrå i hallen är ett måste, så föll jag över denna skönheten, lite färg o nya knoppar så blev den Perfekt!!

Dock får den inte följa med Vintern iväg nu, Nej den passar perfekt där!!
Hm, men ni känner väl mig?!
Snart har jag kanske ångrat mig..Tihi...




Ser ni att de första Äggen har fått hoppa ur lådorna?!
Ja det gäller att vara bered när våren dyker upp..Tihi...
Korgen kommer från Bloomingville o finns i butiken när vi öppnar upp..

Nehe, Dags att stoppa ved i kaminen, allt för att mota bort Vinterkylan...


TisdagsKramar

12 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, vår till helgen. Jag hoppas verkligen att det är så för sist jag härde nåt så skulle vi få kyla in i Maj. Det kan inte få stämma.

Kram Teres

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Jag håller helt med dig..bort med den kalla, trista vintern..Har dock;"peppar, peppar" varit friskare än någonsin denna vinter!
Ingen bacill som har överlevt i kylan kanske..hehe

Korgen var riktigt fin..perfekt så där på sidan av byrån!!

Ha det gott! Kraam Sanne

Vintage House sa...

JAg hoppas snart våren kommer för din skull;)
Härligt fint med korgen och praktiskt.
ha en mysig dag
kram
sandra

Unknown sa...

ja det tycker ja, nu kör vi vår!! Såg Snödroppar i vår rabatt igår... bra tecken.

Kramar från Västkusten

Liza sa...

Oj så fina bilder du bjuder på idag!
Byrån var jättefin!

Ha det bra!

Kram Liza

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas verkligen att det stämmer med våren, men just nu vräker snön ner utanför fönstren :( Hoppas att det vänder! Så fin byrå du hittat och så fint på den.

Ha det fint!

Kram Jenny

Fågel Blå sa...

Klart att Våren kommer!!!
Det känner jag på mej!
Kram Kathrine!

Norregård sa...

Fina bilder Elin;o)
Jag sitter framför en brasa & motar bort det kalla....

Kram Malin

Marie sa...

Håller tummarna för att våren snart är här, är urless på allt vad vinter heter, hihi.

Jättefina bilder!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Anonym sa...

Jag har också tagit fram lite ägg, allt för att skynda på våren:).

Väldigt vacker korg du visade idag och vad spännande med butik!!! Har inte följt din blogg så länge så jag har missat den detaljen.
När öppnar du och vad ska du ha i butiken?

Kram Maria

Anonym sa...

Jag har också tagit fram lite ägg, allt för att skynda på våren:).

Väldigt vacker korg du visade idag och vad spännande med butik!!! Har inte följt din blogg så länge så jag har missat den detaljen.
När öppnar du och vad ska du ha i butiken?

Kram Maria

Photo by Maria sa...

Vår till helgen tycker jag låter bra.. Vore inte alls dumt..

Fin byrå och härlig korg du har satt på sidan.. Praktiskt och lättillgänglig..

Hoppas att förkylningarna flyger sin kos snabbt som blixten..

Kram Mia