måndag 18 april 2011

Måndagsmorgon...


Ja, så vart det Måndags morgon än en gång...
O Påskveckan ligger framför oss, en vecka med fullt upp för min del...

Men vet ni vad?!
Om solen bara forsätter att skina från en klar blå himmel så kommer jag nog allt orka!!

För vilket väder vi har haft i helgen, underbart!!
O de som kan det där säger ju att denna veckan ska bli än bättre...




O När värmen kommer gör ju Olivträden entre, jag älskar dem...
Tyvär verkar inte mitt från förra året riktigt vilja komma med i år, kanske
kan bero på bristen av vatten i vinter..hm....

Tur att vi fick in underbart fina till Plantskolan här om dagen..
Stora o Kraftiga (större o kraftigare än det på bilden) för
bara 295 Kr...!!





Nehe, bäst att dra igång dagen, hur ska jag annars hinna allt idag?!

MåndagsKramar till er alla, o än fler till alla er som kom
o handlade på Loppisen igår, Så Roligt!!!
Tack!!

16 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

jag gillar också olivträd ..men har aldrig haft något...inbillar mig att de måste stå lite inomhus iallafall...typ en inglasad veranda el.dyl...tyvärr så kumde jag inte komma på din loppis ..det är jag ledsen för .hade säkert gjort fina fynd hos dig ...ha en skön vecka ..kram jeanette.kallebodalantliv

Unknown sa...

Tack för din rar hälsning!

Jag har smyget runt och läst dina inlägg och va spännande med nytt hus ..
Det kommer bli så fint!!

kram Anna

LOPPISLIV sa...

Underbara olivträd, gud som jag gillar dem!! Har 3 stycken i finrummet som längtar ut på altanen till sommaren :-)) Tack själv igår, du sålde nog slut på allt du hade med dig va?? Var trångt där vid ditt bord...hiii alla ville ha lite fröken knopp prylar :-)) Korgen jag köpte av dig är jag sååå nöjd med, precis en sån jag letat efter...lycka!! Ha en toppenfin dag, nu ska jag rusa till jobbet strax. vi hörs. Kraaam P

Det vita dårhuset sa...

Underbara olivträd! Får nog ta mig i kragen och skaffa ett =9
Kram Erika

Vintage House sa...

Unerbart med olivträd:)
Så kul med loppis och att det gick bra för er:)
kram
sandra

Unknown sa...

hej
här har vi strålande sol men en faslig vind.
bra med bloggar man får så fina tips - ska prova med ett olivträd.
ha en toppen dag
kram Catthie

skapa och inreda sa...

Funderar på ett olivträd i sommar. Solen skiner, vitsippor i mängder.
Jag bara njuter av allt det härliga.

Sussi sa...

Ja visst är det underbart att våren har gjort entré på riktigt! Och visst får man energi av det fina vädret!
Och olivträd...såååå fina!
Ha en riktigt skön påskhelg!
Kram
Sussi

Anonym sa...

tack för alla fina fynd jag gjorde hos dej i går många kramar mia ha en bra påsk

Unknown sa...

Älskar olivträd också. Synd att de kostar en del och ska pysslas om på vintern också.
Snyggt med regskyltarna där på hyllan.

Kramis Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Nu missade jag din loppis, tog fel på datum :( Kanske kommer det fler chanser ;)) Underbart olivträd och vilket fynd!

Ha det gott i det fina vädret!

Kram Jenny

Unknown sa...

Jag är så otroligt lycklig över att mitt lilla olivträd överlevt vintern, lite glest mellan bladen men de kommer väl nya får jag hoppas. Nu skulle jag vilja ha ett stort, synd att du bor så långt bort

Kram Maria

irma´s uthus sa...

Mitt olivträd har nog dött av vattenbrist oxå. Måste köpa ett nytt!! Ha en bra påskhelg, irene

Färjtorp sa...

Vackert olivträd!!

Kram från mej
/Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så mycket fina bilder alltid hos dig!

Ha en fin påsk vecka!

Kram

Lilla Brödhult sa...

Ja jisses vad mycket folk det var på loppisen, du sålde nog slut på alla dina fina saker....
Olivträd det kanske jag skulle köpa men jag inbillar mig att de är svåra att sköta om....
Ha en härlig onsdag kram Helene