tisdag 13 mars 2012

Äntligen Vår...





...Ja när portarna till Plantskolan o till Butiken på Logen slår upp igen,
Då är det Vår mina vänner!!!

O Nu är det gjort!!!
Fina saker o vårblommor hälsar våren välkommen o solensstrålar
lyser vackert på dem!!

*

Ikväll några bilder på några av vårens nyheter...







...o massor, massor annat nytt finns också hemma,
jag njuter var enda sekund i butiken!!
*
Vårblommor, öppen dörr, solensstrålar genom fönstret o så många nya vackra saker!!

Öppet:
 Mån-Fred 9-18
Lör 9-15

Varmt välkomna!!!

Kramar Elin

8 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Så mycket fint !
Hur långt är det från Jönköping till er? :)

Ha en mysig kväll ! kram Sirpa

Johanna sa...

Å va roligt, får komma inom snart! :) Kramar

Vintage House sa...

Hej
så härligt mycker fint ni har fått in och kul att öppna igen för er....
Varm kram
sandra

Photo by Maria sa...

Åh ni har öppnat igen.. med andra ord är det snart dax för mig att ta mig dit =)

Ha en bra onsdag..

Kram Mia

Hulda sa...

Så vakkert du har gjort det. Likte så godt med tusenfryden, eggene og steinene. Veldig fint.

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Å vad roligt att du öppnat....vart ligger din butik??? Ha min mamma boendes i Rödeby är det i närheten?????Mvh Maja

emilias gömmor... sa...

Ja visst är det vår!!! Bara så härligt!!!

Kram Mimmi

Kezia aka Distracted Homemaker sa...

I love the white cutting boards in the kitchen, all stacked up in a glass and metal box. Could you tell me where to find or buy some? Are they ironstone, ceramic, porcelain? I would love your help to know where to buy some.

Thank you,

Kezia

kezia@tinkeringink.com